Bir ara bana uğra, çay içelim!

Gittiğin yollardan bulurum seni… Ama sen yine de gitme e mi.

Seni seviyorum yahu…

Ne güzel bu gülmeler. ..

Sevmeler, sevişmeler. ..

Bi ara bana uğra da, çay içelim… demeler..

Güzel olana gel, güzelliği bul.

Hayata ve yaşayana dön yüzünü ve gör ki böyle her şey Tamam!

Biliyorum, hissediyorum kendimi, güzelliğe ulaştığıma eminim.

Madem gider ayak beni buluyorsun, zaten olduğun ve olmadığın tüm mekanlardan bana bakıyorsun…

Sadece beni duyuyorsun, mecbursun…

Bilmek yetmiyor bazen…

Görüp, kanatlarını çırpmak istiyorsun.

Önce çay içelim,  istersen sonra gidersin!

Ya da gideriz kol kola… Emin misin?

Screenshot_2020-01-15-02-39-51-1

“Uzun bir yoldan sonra denizi görmek gibisin…” SFAbasıyanık’ tan … Şehrime gel de denize beraber bakalım. ..

Küheylan’a…

 

Bir ara bana uğra, çay içelim!’ için 8 yanıt

  1. Sevmek güzel şey
    Denize bakmak gibi
    Cehennemi yakmak gibi
    Hatta biraz daha ileriye gitsen aşık olursun
    Ama sakın aşık olmayın
    Çünkü aşk;
    Ütopya değildir
    Özgürlük kaldırmaz
    Cumhuriyet sevmez
    Merhem iyileştirmez
    Lokman Hekim bile çare olmaz
    O yüzdendir ki
    Sevin
    Sevilin
    Hatta sevdiğiniz tarafından sevilin
    Öbür türlüsü
    Ya şair yapar insanı ya da deli
    Ne de olsa velî insanların da bir yanı deli bir yanı şair
    En iyisi mi?
    “Baldan tatlı zehirdir bu
    Ezelin ve ebedin adıdır bu

    Çok gönülleri viran edendir bu
    Senin adın aşktır hû”
    Beyitle de bitireyim dedim

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s